jeudi 23 avril 2009

Sant Jordi


1.- Per aquells que fa temps molt temps que saben de maletes.
2.- Per aquells que no perden l'esperança.
3.- Per aquells que no paren de buscar el nord encara que visquin a L'hemisferi Sud.
4.- Per aquells que volen perdre la memòria a cada instant.
5.- Per aquelles que són princeses oblidades a les butxaques d'uns pantalons.
6.- Per aquells que sòn capaços de tenir 1, 2, 3 noms.
7.- Per a les dones solars.
8.- Per un no parar de jugar al sambori i mai acertar o acertar qüasi sempre.
9.- Per aquells que confien en una odissea tibetana.
10.- Per aquells que veuen a les lletres una escultura.
11.- Per aquells que fan sopa de somni cada dia.
12.- Per aquells que es pregunten d'on venim i (no) cap on anem.
13.- Per aquells que creuen en les fades encara que sigui una mica.
14.- Per aquells que saben de baobabs desde que van llegir el Petit Príncep.
15.- Per aquells que criden amor desd'el centre de la Terra.
16.- Per aquells que aprendran a estimar algun dia.
17.- Per aquells que immersos en la soletat cerquen altres models de companyia.
18.- Per aquells que inventen ciutats invisibles.
19.- Per aquells que no se suporten i volen fer-ho.
20.- Per aquells que mengen cadasuna de les lletres com si fos la darrera.
21.- Per aquells que obren l'escolta i es preparen per anar més enllà.
22.- Per aquells que fan d'un llibre en blanc un llibre ple.
23.- Per aquells que veuen en aquests punts més punts a afegir.



Per a un, per a tots, per a cap, hi ha un llibre que ens espera tancat per ser obert o per a que el tanquem per a sempre. Sabent que no hi ha fracàs a cap lletra que ha sigut meditada o vomitada. Aquest ha sigut i serà un cant a la llibertat d'expressió. Llegir és el que ens queda, Cultura fa la resta.

Qui vulgui saber a què es correspon cadascún dels punts que ho descobreixi per ell mateix.

P.S.: Jo passo de les roses per complet!
I la imatge no és meva, sí robada del devianart.

1 commentaire:

Las cosas que nunca se dicen... a dit…

1.- Jo no acostumo a fer maletes.
2.- Jo l'he perduda molts cops. Curiosament, la torno a buscar al cap del temps.
3.- Sempre s'ha de buscar el nord, encar que la meva brúixola interior es torni boja.
4.- És aconsellable aprendre a oblidar, sino no podríem viure.
5.- "Princesas olvidadas o desconocidas" (Philippe Lechermeier, Rébecca Dautremer). Vaig conéixer una princesa dels microrelats, però va desaparéixer, i no com als contes.
6.- De moment només tinc un nom: Jordi
7.- Per als homes lunars.
8.- No sé quin joc és el sambori.
...
11.- Viure sense somnis és estar mort en vida.
12.- Jo em pregunto perquè veig la realitat com la veig.
13.- Hi crec.
14.- I que veuen una boa que s'ha empassat un elefant.
15.- I no només el criden.
16.- I que no deixaran d'intentar-ho i no decaure.
17.- Sóc un expert.
...
19.- Jo mateix.
20.- I que viuen cada moment com si fos el darrer.
..
22.- Darrerament ho estic fent.
23.- Per aquells que veuen aquests punts i gaudeixen pensant-hi.

Per cert, això de robar imatges al devianart, molt malament!!!!