jeudi 21 mai 2009

La soledad




"La soledad" forma parte de una serie
de cortometrajes titulados " hay motivo",
presentados en el año 2004.


Director: José Ángel Rebolledo.

3 commentaires:

Alegria De La Huerta a dit…

En aquella època estava fora de les nostres contrades i vaig descobrir aquests curts just després de tota la moguda de l'11M barrejat amb les eleccions.

Bé, la soledat... mai hi havia pensat, fins que la vaig patir. Ara feia un temps que ja no hi pensava i veient aquest curt el semblant de la cara m'ha quedat en rictus. Quan vaig al supermercat no puc evitar mirar la cistella dels iaios i realment em fan pensar molt i molt. Aquesta soledat que mata i mina, quan tot allò que coneixies al teu voltant va desapareixent i cada cop ets més aliè a tot allò que t'envolta. I això fa mal, molt mal, corca... fins a la mort.

flauteta a dit…

En aquella època jo també estava fora del País Valencià i vaig descobrir mentre lluitava.

La Soledat la visc cada dia perque comparteixo dies amb gent gran. La soledat es veu a les seves mirades.
La Soledat de la gent gran és de les més dures de les soledats... moren de pena. I és molt trist però real.

Alegria De La Huerta a dit…

Doncs sí que és veritat, a mi és una cosa que em colpeix molt. Abans les persones majors eren el pou de saviesa de la comunitat i ara per diversos temes queden apartats de la societat. En realitat no demanen gaire, només una mica de companyia, un somriure, escoltar-los i una carícia... no gaire més...