vendredi 16 octobre 2009

Transparente.



" En este mundo animal
todo es tan carnal
que si no tienes piel
que si no llevas disfraz
que si no se te ve
aunque estés, no estás
no estás... no estás...

Si no te fijas tú...
¿quién se va a fijar?
si no te cuidas tú...
¿quién te va a cuidar?
¿quién te va a pintar?
¿quién te va a dar color?
porque estar, no estoy
del todo...

Ni azul, ni marrón,
ni amarillo chillón.
aquí no hay color,
aquí no hay color.

Últimamente, el rojo
está súper pegajoso
el verde y el morado
se meten mucho conmigo
me persigue el amarillo
soy el blanco perfecto
del gris y del negro.

Ni azul, ni marrón,
yo soy transparente
yo soy como soy
aquí no hay color."
Albert Pla, La diferencia.


4 commentaires:

Alegria De La Huerta a dit…

És una gran veritat que els colors tenen molta influència sobre nosaltres, i alhora podem modificar els nostres estats d'ànims forçant-los amb una mica de colors. Des que me'n vaig adonar faig la meva pròpia color teràpia. Ahir mateix vaig entrar a la botiga de Camper i em vaig quedar astorada de que hagin sucumbit als colors foscos i apagats de la sabateria més tradicional. Precisament l'atreviment en els colors era una de les coses que més m'atreia de la marca.
Per cert, aquesta ja és la segona cançó que llegeixo de La Diferencia de l'Albert Pla i m'està agradant molt. Et recomano l'altra Corazón, gran historia....

Las cosas que nunca se dicen... a dit…

¿Transparente?
Yo me voy a fijar.
Y to te voy a dibujar.

Flauteta

Un petó ben gros.
Jordi

Las cosas que nunca se dicen... a dit…

En el anterior comentario hay el link:

Link: Flauteta (Surfeando por las olas mojadas)

Jordi

flauteta a dit…

I davant aixó només me queda que somriure.
Molts mercès.